تداوم گندزدایی اماکن و معابر عمومی از سوی منطقه ویژه پارس

۷۸ هزار مترمربع از سطوح اماکن عمومی شهرهای عسلویه، کنگان، نخل تقی و بیدخون به همت اچ‌اس‌یی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضدعفونی شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در این عملیات اماکن عمومی شهرهای کنگان، عسلویه، بیدخون و نخل‌تقی شامل بازارها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری و ... در مجموع با بیش از ۲۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده، گندزدایی شدند.

این چندمین مرحله از ضدعفونی شهرهای منطقه پارس جنوبی است که به همت واحد بهداشت ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) سازمان منطقه ویژه پارس در هفته گذشته انجام شده اس، همچنین ضدعفونی معابر شهری بخش چاه مبارک با حضور عوامل آتش‌نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و با استفاده از ۶ لیتر محلول آب ژاول و ۱۲۰۰ لیتر آب انجام و ۱۸ هزار متر مربع از فضای شهری گندزدایی شد.

در همین حال، عملیات ضدعفونی کمپ‌های مسکونی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی واقع در بیدخون، شیرینو و سیراف (هفت کمپ مسکونی) با ۱۸ لیتر محلول آب ژاول و ۳۶۰۰ لیتر آب انجام و ۵۱ هزار مترمربع از فضای این اماکن گندزدایی شد. گفتنی است این عملیات با ۳۴ نفر ساعت به همت آتش‌نشانان مدیریت اچ‌اس‌یی ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام شده است.

کد خبر 302688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =