اجرای ۵ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: با اجرای پنج کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در سال نو، جهش گازرسانی را در سال جهش تولید آغاز کرده‌ایم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی اظهار کرد: اجرای پنج کیلومتر شبکه گاز طبیعی در شرایط کنونی کشور باوجود شیوع ویروس کووید-۱۹ نشان می‌دهد ما عزم خود را برای ثبت رکورد گازرسانی و رساندن این نعمت خدادادی به مناطق محروم جزم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی در شرکت گاز استان آذربایجان غربی خلل‌ناپذیر است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن حفظ امنیت جانی کارکنان، خدمت به مردم استان را با تلاش شبانه‌روزی و تحت هر شرایطی ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اشتراک‌پذیری ۵۵۸ مشترک از ابتدای امسال تاکنون را گواهی بر این مدعا دانست و تصریح کرد: از زمان شروع به کار ادارات، کارکنان تلاشگر شرکت گاز استان نیز فعالیت خود را آغاز و در یک ماه و نیم اخیر نزدیک به ۴۰۰ مورد انشعاب نصب کرده‌اند.

شیخی اظهار کرد: از ابتدای امسال، ۵۸۶ واحد مسکونی شهری و روستایی به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند که با این حساب، کل واحدهای مسکونی گازدار استان به تعداد یک میلیون و ۱۱۰ هزار واحد رسید.

وی گفت: بهره‌مندی هرچه بیشتر مناطق بی‌بهره از گاز طبیعی و همچنین صنایع استان، رویکردی است که امسال با وجود همه موانع به‌طور جدی پیگیری می‌کنیم و برای دستیابی به اهدافمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 302727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =