۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
  • کد خبر: 302824
توضیحاتی درباره بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر

شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر به دنبال انتشار مطالبی در فضای رسانه‌ای و مجازی و به‌منظور شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی توضیحاتی درباره چگونگی و اهداف تأسیس این شرکت ارائه کرد.

به گزارش شانا، شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر در پی انتشار مطالب خلاف واقع در رسانه‌ها و فضای مجازی با هدف شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی توضیحاتی درباره چگونگی و اهداف تأسیس شرکت پتروشیمی طب صنعت ارائه داد:

«عرصه و اعیان بیمارستان صنایع پتروشیمی از ابتدا تاکنون متعلق به پتروشیمی بندرامام است و تنها مدیریت درمان آن با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوده است. طبق مصوبه شورای معاونان وزیر نفت تصمیم به تحویل بیمارستان به پتروشیمی‌ها گرفته شد و به همین منظور شرکت‌های پتروشیمی منطقه تصمیم گرفتند مدیریت درمان بیمارستان را به‌صورت مشارکتی از طریق تأسیس شرکتی با سهامداری همه شرکت‌های منطقه تاسیس کنند که بدین ترتیب شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر تأسیس شد.

شرکت پتروشیمی طب صنعت ماهشهر از زمان ورود به عرصه مدیریت بیمارستان صنایع پتروشیمی در راستای ارتقای حداکثری سطح خدمات‌رسانی به خانواده‌های زیر پوشش اقدام ‌و همچنین برای قشور آسیب‌پذیر و کم درآمد منطقه هم اقدام‌های گسترده‌ای اجرایی کرد.

در این میان افرادی با پنهان کردن حقایق، جوسازی‌هایی را با عنوان «خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع پتروشیمی» علیه شرکت طب صنعت در فضای رسانه‌ای و مجازی راه انداختند با اینکه اصل مبحث خصوصی‌سازی کاملاً غیرواقع است، بلکه شرکت‌های پتروشیمی که صاحب اصلی بیمارستان هستند قصد دارند با در دست گرفتن مدیریت آن بالاترین خدمات را به مردم منطقه ارائه دهند.»

کد خبر 302824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =