قدردانی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از وزیر نفت برای توسعه گازرسانی

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در پیامی از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عدل هاشمی‌پور، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در پیامی به وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از آنان به دلیل اقدام‌های انجام‌شده در حوزه انتخابیه خود قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدمت‌رسانی به مردم، لطف و موهبت الهی و مایه باقیات و صالحات است.

در کمال افتخار یکی از ابعاد متعدد خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به ولی‌نعمتان انقلاب را اعلام می‌دارم:

برادران ارجمند آقایان، مهندس زنگنه وزیر محترم نفت

و مهندس تربتی مدیرعامل محترم شرکت ملی گاز ایران

بهره‌مندی حداکثری مردم شریف و ولایت‌مدار کهگیلویه بزرگ از نعمت گاز طبیعی در چهار سال اخیر، ارتقای استفاده‌ ۴۶ درصدی از بدو انقلاب تاکنون برای مردم همیشه سرافراز این دیار به ۶۹ درصد که با اتمام پروژه‌های فعال در حال اجرا به ۹۵ درصد می‌رسد، جز انفجار در گازرسانی و انقلاب در خدمت‌رسانی معنای دیگری ندارد.

بی‌شک، لازمه تحقق این مهم پس از لطف خدای بزرگ، جامه عمل پوشاندن به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و در سایه وجود تخصص، تعهد، دانایی و توانایی، داشتن انگیزه و روحیه کار جهادی مجریان، تعامل با وزارت نفت و شرکت ملی گاز کشور، حسن نیت کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نظارت مستمر و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه بوده است.

خدمت ارزنده‌ای که موجبات افتخار و سربلندی مسئولان امر، تأمین رفاه و آسایش مردم که منجر به اقناع روستاییان عزیز به ماندن در محل زندگی خود و نشستن لبخند رضایت بر لبان آنان، جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه و عدم قطع جنگل‌های بلوط شده است. قطعاً این خدمت ماندگار، سرمایه‌ای بی‌بدیل و شایسته با اهدای بالاترین مراتب سپاس و قدردانی است.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم از صمیم قلب، پس از به جای آوردن حمد و سپاس خدای بزرگ، از همکاری و حسن‌نیت مجموعه وزارت نفت و گاز کشور و در رأس آن، آقایان مهندس زنگنه و مهندس تربتی، همکارانم در کمیسیون انرژی، استاندار محترم استان و سایر مسئولان پیگیر این کار عظیم، جناب آقای مهندس خادم و مجموعه شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد و ادارات تابعه در شهرستان‌های چهارگانه تشکر و قدردانی نمایم.

مجدانه از مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی گاز کشور خواهانم که مجموعه شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های چهارگانه در رأس جناب آقای مهندس خادم و مسئولان فنی دست اندرکار را به شایسته‌ترین نحو ممکن مورد تشویق و تقدیر قرار دهند. باشد که همگان بتوانیم با انجام وظیفه و خدمت به مردم، رضای خدای رحمان را فراهم آوریم.»

کد خبر 302919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =