۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
  • کد خبر: 302945
افزایش ۷۰ درصدی مصرف سوخت صنایع در منطقه تربت حیدریه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه از افزایش ۷۰ درصدی مصرف سوخت در برخی صنایع به‌ویژه مرغداری‌ها در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه، جواد بلندی گفت: سال ۹۸ بازدید گروه‌های معین و کنترل و نظارت متشکل از مسئولان و کارشناسان منطقه مطابق با برنامه تدوین‌شده انجام شد.

وی افزود: اجرای موفق پروژه‌های مهم و همچنین طرح هدفمندسازی مصرف ‌سوخت از جمله اقدام‌های برجسته‌ای بود که پارسال به همت همکاران و حمایت مدیران ستادی و همکاری بسیار خوب مردم و مسئولان محقق شد.

بلندی تأکید کرد: در روزهای پایانی سال که با شیوع ویروس کرونا مسئولیت اجتماعی شرکت در احقاق حقوق شهروندی و حفظ سلامت جامعه دوچندان شد، این بازدیدها شدت گرفت ‌و با عنایت خداوند متعال، همراهی و همدلی کارکنان ‌منطقه، زحمت‌کشان ناوگان حمل‌ونقل و مجاری عرضه سوخت، اقدام‌های ویژه‌ای در سطح‌ منطقه در جهت پیشگیری از شیوع ویروس‌کرونا انجام شد و مشکلی در تأمین و توزیع بی‌وقفه سوخت نداشتیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: سال گذشته دو جایگاه عرضه سوخت مایع‌ در مناطق محروم و یک جایگاه سی‌ان‌جی در شهر تربت حیدریه به بهره‌برداری رسید، همچنین با واگذاری تجهیزات رایگان، عملیات احداث یک جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در منطقه سخت‌گذر و سردسیر کوه ‌سرخ آغاز شد که در صورت اجرای تعهدات پیمانکار در نیمه اول امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۹ به نام سال «جهش تولید»، از زحمات بی‌بدیل همکاران در حوزه سوخت‌رسانی که نقش اجتناب‌ناپذیری در چرخه اقتصاد و جهش تولید داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

کد خبر 302945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =