ارزیابی اقدام‌های قطع زنجیره کرونا در جایگاه‌های سوخت منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از ارزیابی پیشرفت اقدام‌های قطع زنجیره کرونا در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه ساری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور گفت: جلسه‌ای با عنوان هم‌اندیشی و بررسی اقدام‌های شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب نشان) و انجمن صنفی جایگاه‌داران استان در مقابل ویروس کرونا توسط قرارگاه زیستی نفت منطقه ساری در ستاد این شرکت برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه بر عدم تبادل پول نقد، استفاده از کارت بانکی، حضور فرد پاسخگو در مجاری عرضه سوخت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام سوختگیری تاکید شد.

رجب پور تاکید کرد: پرداخت حقوق و دستمزد کارگران به‌طور منصفانه و براساس قانون کار از مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

وی تصریح کرد: مقرر شد شرکت‌های صاحب نشان و انجمن صنفی جایگاه‌داران گزارش تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مصرفی کارکنان و مشتریان را به‌صورت مستمر به قرارگاه زیستی منطقه ساری ارائه کنند.

مدیر منطقه ساری تأکید کرد: تیم‌های مراقبتی بهداشتی و کنترل و نظارتی این شرکت به‌صورت مستمر و در دو شیفت کاری تمامی جایگاه‌ها را رصد می‌کنند و مدیران مجاری عرضه سوخت مؤظف به همکاری با آنها هستند.

کد خبر 302965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =