سامانه آموزش برخط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی افتتاح شد

سامانه آموزش برخط (online training) شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و به‌منظور اجرای طرح‌ فاصله‌گذاری اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، این سامانه روز یکشنبه (۲۸ اردیبهشت‌ماه) با تدریس «مدیریت ادعا در پروژه‌های مهندسی» توسط علیرضا صادق‌آبادی به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

علیرضا صادق‌آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در آیین افتتاح این سامانه که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران عامل شرکت‌های فرعی و مدیران حقوقی شرکت‌ها به‌طور هم‌زمان در سراسر کشور پخش و برگزار شد، ضمن تأکید و حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت مجازی، از اقدام‌های انجام‌شده در این زمینه به‌منظور فاصله‌گذاری اجتماعی قدردانی کرد.

مجتبی احمدی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز گفت: این سامانه برای نخستین بار در سطح صنعت نفت به‌کار گرفته شده و در شبکه اینترانت شرکت و به‌صورت کاملاً امن و در محیطی تحت حمایت سیستم‌های فاوا و حفاوا در حال اجرا است.

وی افزود: این دستاورد آموزشی در کنار سامانه آفلاین آموزش‌های از راه دور، نیاز به برگزاری دوره‌های حضوری در ایام فاصله‌گذاری اجتماعی را به حداقل رسانده و امید است با تجهیز کارگاه‌ها به سیستم‌های الکترونیکی تصویر و صدابرداری، دوره‌های بیشتری را در این سامانه اجرا کنیم.

هم‌زمان با افتتاح رسمی سامانه آموزش‌های برخط، «وبینار» (Web based Seminar) و نشست آموزشی سال ۹۹ مدیران توسعه منابع انسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز با حضور معاون مدیر عامل و مدیر توسعه منابع انسانی برگزار شد.

در این نشست که با توجه به محدودیت‌های جلسات به‌صورت الکترونیکی و آموزشی برگزار شد، مدیران، مسئولان و کارشناسان منابع انسانی درخصوص اهداف و راهبردهای منابع انسانی، رویکردهای جدید آموزشی در پیاده‌سازی آموزش آنلاین و آخرین عملکرد کمیته سلامت و اقدام‌های انجام‌شده به‌منظور مقابله با کویید ۱۹ در شرکت‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه این نشست و با توجه به ساخت نخستین محتوای الکترونیکی در داخل شرکت از سوی اداره آموزش مرکزی، از این محتوا که در ایام کرونا و محدودیت‌های مختلف مالی، تجهیزاتی و ... با تلاش داخلی ساخته شده است، رونمایی شد.

کد خبر 302987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =