سیستم‌های حفاری سکوی امیرکبیر تعمیر و راه‌اندازی شد

عملیات تعمیرات و راه‌اندازی سیستم‌های حفاری سکوی ایران - امیرکبیر هم‌زمان با عید سعید فطر و با تلاش متخصصان شرکت نفت خزر با موفقیت پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، راه‌اندازی کامل سیستم مانیتورینگ تجهیزات حفاری (Drill View) و عملیاتی کردن سیستم بالابر سکو به همراه انجام تست‌های لازم تجهیزات حفاری سکوی ایران - امیرکبیر در اوج تحریم‌ها و به دست متخصصان غیرتمند و پرتلاش شرکت نفت خزر و بدون کمک شرکت‌های خارجی انجام شد.

بر اساس این گزارش، عملیات تعمیرات، تست و راه‌اندازی سیستم‌های پیچیده حفاری سکوی نیمه‌شناور ایران - امیرکبیر در دریای خزر که طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده بعد از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود، با اجرای بخشنامه وزیر نفت درباره الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ایجادشده در مناطق عملیاتی، بدون توقف و با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی ادامه یافت و با حمایت و پشتیبانی مدیرعامل شرکت نفت خزر و تلاش شبانه‌روزی کارکنان مدیریت مهندسی و ساختمان و مدیریت اکتشاف شرکت، در روز عید سعید فطر به ثمر نشست.

پس از شیوع ویروس کرونا نشست‌های راهبری و نظارت بر تعمیرات، راه‌اندازی و تست سیستم‌های مختلف حفاری سکوی ایران - امیرکبیر که به‌عنوان یکی از چهار سوپرریگ ایرانی و نمادی از قدرت و صلابت صنعت نفت کشور در آب‌های عمیق دریای خزر مطرح است، از طریق ویدئوکنفرانس و تله‌کنفرانس به‌صورت روزانه تا حصول نتیجه در جریان بود. همچنین تست مجزای بخش‌های مختلف‌ سیستم‌های حفاری ‌سکوی نفتی ایران - امیرکبیر با حضور کارکنان زحمتکش شرکت نفت خزر ادامه دارد.

کد خبر 303169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =