اداره کل راهداری و منطقه ۵ عملیات انتقال گاز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

سرپرست منطقه ۵ عملیات انتقال گاز از امضای یک تفاهم‌نامه اجرایی بین منطقه ۵ عملیات انتقال گاز و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، پیمان خضرایی گفت: این تفاهم‌نامه برای احداث جاده جایگزین مجتمع ایستگاه‌های تقویت فشار گاز فراشبند امضا شد که طرف‌ها متعهد به اجرای کامل آن شدند. این تفاهم‌نامه با توجه به وضع جاده دسترسی به تأسیسات تقویت فشار گاز فراشبند و دریافت مجوزهای لازم برای بهینه‌سازی وضع موجود امضا شده است.

وی ادامه داد: جاده موجود به دلیل عبور از محدوده ایمنی حدفاصل تأسیسات تقویت فشار گاز و استفاده مشترک روستاییان برای تردد و همچنین دسترسی نیروها به تأسیسات شرایط غیرایمنی را ایجاد کرده که مساعدت انجام‌شده و ساخت مسیر جایگزین، سبب رضایتمندی مجاوران تأسیسات می‌شود.

سرپرست منطقه ۵ عملیات انتقال گاز با اشاره به تعهدهای طرف‌ها در این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: مقرر شد که طی ۹ ماه فرآیند تحصیل و اجرای پروژه انجام شود. هزینه اجرایی پروژه نیز حدود ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خضرایی تصریح کرد: امید است با اجرای این پروژه گام مهمی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ۵ عملیات انتقال گاز به‌منظور سهولت عبور و مرور همجواران تأسیسات و ارتقای ایمنی آنان و همچنین بالا بردن ظرفیت ایمنی و حفاظت تأسیسات برداشته شود.

کد خبر 303363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =