آغاز عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه گاز فجر جم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم از آغاز عملیات تعمیرات اساسی در این شرکت پالایشی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عبدالصمد نجفی در مراسم آغاز تعمیرات اساسی در این شرکت گفت: خودمراقبتی کارکنان می‌تواند درصد احتمال شیوع ویروس کرونا در شرکت را بسیار پایین بیاورد و ما شاهد خبرهای ناگواری در مورد سلامتی کارکنان نباشیم.

وی ادامه داد: کارکنان مجموعه تعمیرات اساسی هرگز نسبت به عادی‌سازی این بیماری، آسوده‌خاطر نباشند چراکه گرمای هوا نیز اثری بر کاهش شیوع آن نداشته است. سلامتی کارگران از تجهیزات شرکت برای ما بسیار مهم‌تر است و تنها تضمین‌کننده سلامتی، عمل به دستورات اچ‌اس‌یی و پروتکل‌های بهداشتی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم توجه به رفاه و بهداشت کارگران را یکی از مهم‌ترین وظایف سرپرستان شرکت دانست و تأکید کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شاهد رعایت سطح بالای اصول بهداشتی در طول تعمیرات اساسی باشیم.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند عملیات تعمیرات اساسی، گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته با نظارت اچ‌اس‌یی و بازرسی فنی، تعمیرات اساسی واحدهای شیرین‌سازی پیگیری خواهد شد که  امیدوارم عملیات تعمیرات اساسی زمینه پایداری تولید در فصل سرد سال را فراهم کند و این شرکت نیز سهم شایسته‌ای در جهش تولید شرکت ملی گاز ایران داشته باشد.

کد خبر 303437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =