۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
  • کد خبر: 303446
توسعه میدان نفتی بالارود به ملی حفاری واگذار شد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از برنده شدن این شرکت در مناقصه پروژه توسعه میدان نفتی بالارود خبر داد و گفت: واگذاری اجرای این پروژه به ملی حفاری قطعیت یافته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی با بیان اینکه پاکت‌های مناقصه توسعه میدان بالارود که در آن هفت شرکت داخلی مشارکت داشتند، گشایش یافت و پس از بررسی‌های فنی و بررسی نرخ پیشنهادی، ملی حفاری به عنوان برنده مناقصه اعلام شد، تصریح کرد: توسعه میدان نفتی بالارود در شمال استان خوزستان در دو بخش سطح الارضی و تحت الارضی تعریف شده است.

وی ارزش این پروژه را بیش از ۴۱ میلیون یورو برآورد کرد و افزود: توسعه این میدان در بخش برون‌چاهی شامل ایجاد لوکیشن، خط انتقال آب و... و بخش درون‌چاهی شامل تامین دکل، ارائه خدمات فنی و مهندسی حفاری می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به توانمندی‌های این شرکت در ارائه عملیات حفاری و خدمات یکپارچه جانبی صنعت حفاری با تکیه بر دانش فنی، متخصصان مجرب، امکانات و تجهیزات لازم و همچنین سابقه حفاری در میدان نفتی بالارود اشاره کرد و گفت: در این ارتباط حفاری ۶ حلقه چاه توسعه‌ای با به‌کارگیری دو دکل حفاری سنگین در مدت ۲۴ ماه در نظر گرفته شده که در جریان اجرای پروژه با توافق میان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری برای شتاب بخشی در انجام کار احتمال به‌کارگیری دستگاه حفاری سوم نیز وجود دارد.

موسوی تصریح کرد: مقرر شد امور قراردادهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نسبت به تنظیم قرارداد توسعه این میدان اقدام و ملی حفاری پس از انعقاد پیمان در یک مقطع زمانی چهار ماهه در خصوص تجهیز کارگاه اقدام کند.

کد خبر 303446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =