حریق انبار تراورس‌های فولاد خوزستان مهار شد

رئیس اچ‌اس‌یی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از همکاری واحد آتش نشانی ایستگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در مهار و اطفای آتش‌سوزی انبار تروارس‌های شرکت فولاد خوزستان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمدرضا نادری با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: تراورس‌های خط ریلی قدیمی و چوبی از رده خارج شده‌ فولاد خوزستان که در انبار کارگاه خطوط ریلی این شرکت نگهداری می‌شوند، ۱۴ خرداد، به دلیل گرما و اشباع بودن چوب از مواد نفتی، دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: به محض دریافت پیام از مدیریت بحران ستاد و هماهنگی با شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، واحد آتش‌نشانی به سرعت اعزام شد.

نادری یادآور شد: تیم اعزامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب متشکل از چهار آتش‌نشان به همراه یک خودروی آتش‌نشانی چندمنظوره، تانکر آبرسان پمپ‌دار و دو دستگاه تانکر آبرسان عملیات ترابری و پشتیبانی تولید بود که خوشبختانه با حضور به‌موقع توانست نقش بسزایی در سرعت بخشی به مهار آتشی داشته باشد که بیش از ۱۵۰۰ مترمربع را در برگرفته و به تأسیسات مجاور سرایت کرده بود و در کمتر از پنج ساعت مهار شد.

کد خبر 303453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =