۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
  • کد خبر: 303474
عملکرد موفق واحد لوله‌مغزی سیار خارک در سال ۹۸

واحد لوله مغزی سیار منطقه خارک در سال گذشته ۳۲ عملیات مختلف را در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره اجرا کرده که این تعداد عملیات نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش قابل توجهی همراه بوده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، در سال ۹۸، ۲۵ عملیات در منطقه خارک، پنج عملیات در منطقه لاوان و دو عملیات در منطقه بهرگان انجام شد، در حالی که برنامه کاری سالانه واحد لوله مغزی سیار خارک در سال ۹۷ انجام ۱۲ عملیات بوده است.

واحد لوله مغزی سیار منطقه خارک به‌عنوان تنها واحد عملیاتی سرویس‌دهنده به مناطق شش‌گانه شرکت نفت فلات قاره توفیق‌های بسیاری در کارنامه خود دارد. این واحد از بدو تأسیس در سال ۱۳۷۸ تاکنون با تکیه بر توان نیروهای جوان، پرتلاش و انرژیک، عملیات‌های مختلفی شامل اسیدکاری چاه‌های نفتی، نیترولیفت، سیمان‌کاری چاه‌های نفت، تزریق انواع حلال به درون چاه و خطوط لوله، حفاری، مانده‌یابی و... را بنا به نیاز شرکت و واحدهای درخواست‌کننده از قبیل واحد مهندسی بهره‌برداری و واحد حفاری در کارنامه خود دارد که اوج افتخار این عملیات‌ها را می‌توان عملیات کنترل و مهار فوران چاه ابوذر در سال‌های نه چندان دور دانست. این واحد از معدود واحدهایی بود که کارکنان آن به‌صورت جهادی و مستقیم درگیر عملیات روی چاه در حال فوران بودند و حضوری فعال و مؤثر داشتند.

همه مراحل عملیات، همچنین تعمیر و نگهداری ادوات گران‌قیمت و سنگین این واحد از سوی همکاران سختکوش واحد لوله مغزی انجام می‌شود.

کد خبر 303474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =