لزوم توجه به اهمیت فعالیت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه همه تلاش ما انتخاب نیروهایی لایق برای آینده صنعت گاز است، لزوم توجه به اهمیت فعالیت مجموعه دیسپچینگ این شرکت را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی در آیین تودیع و معارفه سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران که دیروز (شنبه، ۱۷ خردادماه) با حضور اعضای هیئت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، گفت: دیسپچینگ خانه من است، زیرا تقریباً ۱۱ سال از بهترین دوران خدمتم را در این مجموعه و در خدمت همین دوستان بودم. 

وی در ادامه با بیان اینکه خوشحالم امروز فرصتی پیش آمد که یک نفر از همکاران جوان و پرتلاش‌مان را به مجموعه مدیران شرکت اضافه کنیم، افزود: با شناختی که از آقای جولایی در طول دوران خدمتشان در دیسپچینگ پارس جنوبی دارم، وی فردی مسئولیت‌پذیر و صادق در کار است و با نگاه سیستمی که دارد ان‌شاءالله بتواند در این مسئولیت هم موفق باشد و به‌عنوان یکی از مدیران آینده صنعت گاز کشور، از این کار مهم و خطیر نیز سربلند بیرون آید.

معاون وزیر نفت در امور گاز در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: مجموعه دیسپچینگ از مجموعه‌هایی است که شاید کسی دغدغه‌ها و اهمیت کار آن‌ را نداند، اما هدایت و به ثمر رساندن نتایج تلاش همه همکاران در بخش‌های تولید، پالایش، انتقال و توزیع و تأمین گاز مطمئن و پایدار به‌عهده همکاران دیسپچینگ است.

تربتی اظهار کرد: همکاران متخصص ما در مجموعه دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران هرکدام به تنهایی به‌خصوص موقعی که همه ما در منزل در حال استراحت هستیم، شبکه را مدیریت می‌کنند و مسئولیت همه شرکت را به شکلی بر دوش می‌گیرند. آنها صادق، با اخلاق، بدون حاشیه و بی‌ادعا هستند و از این رو خوشحالم که چنین نیروهایی در صنعت گاز با تمام وجود به کشور خود خدمت می‌کنند.

وی خطاب به سرپرست جدید مدیریت دیسپچینگ گفت: امیدوارم با همکاری این مجموعه و ارتباط تنگاتنگ با دیگر بخش‌های سازمان بتوانید شبکه گاز را که بزرگ‌ترین شبکه گازی دنیا از بابت تعداد مشترکان و تعداد خانوارهای متصل به آن است، به‌خوبی مدیریت کنید و بتوانید با تلاش همه همکاران، اعتماد و همفکری آنان، به موفقیت‌های خوبی دست یابید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به عملکرد مدیر سابق دیسپچینگ، تأکید کرد: آقای جمشیدی‌دانا در کسوت مدیریت بسیار خوب ظاهر شدند و من جدیت و تعصب وی نسبت به شرکت را دیده‌ام و این بسیار ارزشمند است.

شبکه گاز در فصول سرد با همکاری و همفکری مدیریت شد

مهدی جمشیدی‌دانا، مدیر پیشین دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران نیز طی سخنانی در این آیین اظهار کرد: از اعتماد مهندس تربتی به من و همکارانم، طی چهار سالی که عهده‌دار این مسئولیت بودم، تشکر می‌کنم و امیدوارم آقای جولایی در این کار خطیر و مهم، موفق و سبربلند باشند.

وی افزود: بدون شک مجموعه دیسپچینگ با همکاری و همفکری توانست شبکه گاز کشور را به‌خصوص در فصل سرد سال بدون وقفه مدیریت کند و خوشحالم که این امانت را به یکی از همکاران خوبم، آقای جولایی که سابقه‌ای در دیسپچینگ دارند، بسپارم.

محمدرضا جولایی، سرپرست جدید مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران نیز ضمن اظهار خرسندی از اعتماد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به او، گفت: برای من جای افتخار است که در این مدیریت که نیروهای خوش‌فکر و توانمند و متعهد دارد، کار کنم. ما در مجموعه دیسپچینگ تلاش خود را خواهیم کرد سبب ارتقای سیستم شویم و نمای خوبی از شرکت ارائه دهیم.

وی همچنین از زحمات مهدی جمشیدی‌دانا بابت خلق سازمانی هماهنگ و یکدست تشکر و قدردانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای وی در شرکت انتقال گاز، یادآور شد: مجموعه دیسپچینگ مجموعه‌ای همراه و بسیار همدل است و ما همچنان با این یک‌رنگی در خدمت سازمان هستیم.

کد خبر 303535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =