آیین تودیع مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان تهران برگزار شد

معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین تودیع مدیرعامل پیشین شرکت گاز استان تهران از خدمات احمد دارابی قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، آیین تودیع احمد دارابی که پس از ۳۷ سال بازنشسته شد، با حضور حسن منتظرتربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حاشیه نشست امروز (یکشنبه، ۱۸ خردادماه) هیئت‌مدیره برگزار شد.

تربتی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دارابی در سمت مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، گفت: آقای دارابی انسانی پرتلاش، با پشتکار، جدی و با اخلاق است و امیدواریم که در این مسیر جدید، در کنار خانواده نیز همواره موفق و سربلند باشد.

وی ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای او، تصریح کرد: اینکه ۳۷ سال خدمت صادقانه‌ داشته باشید و پس از بازنشستگی، همه دعاگوی شما باشند، یعنی به هرچه که نیت کرده‌اید، رسیده‌اید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مدیریت تهران بزرگ کار راحتی نیست، افزود: شما در طول دوران خدمت خود، هم خدمات خوبی ارائه کردید و هم اخلاق خوبی داشتید، همه جا نیز با تدبیر کار ‌کردید، به همین علت اخلاق، نحوه مدیریت و نحوه تصمیم‌گیری و تعامل‌تان با مردم، همیشه زبانزد بوده است.

در ادامه این مراسم، احمد دارابی با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت ملی گاز ایران بابت اعتمادی که طی سال‌ها خدمت به او داشتند، گفت: به اعتقاد من، خدمت‌رسانی به مردم از زیباترین کارها و موهبت‌هایی است که خداوند در درون ما به ودیعه نهاده تا بتوانیم با تلاش و پشتکار خود، آن موهبت را به منصه ظهور برسانیم.

وی ادامه داد: به یاد دارم که از بدو استخدام در شرکت گاز استان تهران، نخستین پروژه بزرگی را که با آن همراه شدم طرح ضربتی گازرسانی به تهران بزرگ در سال ۱۳۷۰ بود که موفق شدیم در مدت ۵ سال، کار ۲۰ سال را با تلاش شبانه‌روزی به انجام برسانیم.

دارابی در پایان اظهار کرد: امیدوارم این روند همکاری و همدلی همچنان در کل شرکت ملی گاز ایران تداوم داشته باشد، ضمن اینکه خود را بسیار سعادتمند می‌دانم که توانستم در این شرکت به خدمت‌رسانی به مردم مشغول باشم.

کد خبر 303571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =