محصولات پتروشیمی خوزستان جایگزین محصولات مشابه وارداتی شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان گفت: محصولات این مجتمع با اتکا به تولید داخلی و اعتماد به نیروهای متخصص، جایگزین محصولات مشابه وارداتی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی خوزستان، رضا صالح‌احمدی پس از بازدید از بخش‌های مختلف شرکت تولیدی صنعتی پکاشیمی گفت: تعامل دوسویه این دو شرکت برای تأمین مواد اولیه داخلی و بی‌نیازی از واردات تا رسیدن به خودکفایی کامل از واردات رزین‌های اپوکسی، همواره از دغدغه‌های اصلی در تولید محصولات بوده است.

وی در این بازدید که با همراهی تیم فنی واحد رزین اپوکسی پتروشیمی خوزستان صورت گرفت به بررسی ابعاد فنی مصرف رزین اپوکسی پودری و خواص مکانیکی آن در تولید رنگ‌های پودری در شرایط آزمایشگاهی پرداخت و افزود: با اتکا به تولید داخلی و اعتماد به نیروهای متخصص، محصولات پتروشیمی خوزستان جایگزین محصولات وارداتی شده است.

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان با بیان اینکه این شرکت در سال‌های اخیر هم‌زمان با ارتقای کیفیت محصولات مطابق با استانداردهای بین‌المللی اقدام به تولید محصولات متنوع در گریدهای مختلف منطبق با نیاز شرکت‌های تولیدی داخلی کرده است، ادامه داد: رزین اپوکسی پودری نیز یکی از این دستاوردهاست که در صنایع مختلف کاربرد دارد و نیاز شرکت‌های تولیدی را به واردات این محصول برطرف می‌سازد.

کد خبر 303580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =