کاهش سوختن گازهای مشعل در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از کاهش حداقلی گازهای ارسالی به مشعل در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسعود زردویان در حاشیه بازدید از پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد، گفت: این شرکت راهبردی‌ترین پالایشگاه کشور در منطقه شمال و شمال شرق در تأمین گاز مشترکان است که در زمستان سال ۹۸ جزو پایدارترین پالایشگاه‌های گازی کشور بود و سب شد هموطنان در صحت و آسایش زمستان را پشت سر بگذارند.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: همکاران باید به مسائل ایمنی عملیات توجه کنند و با توجه به شرایط خاص کشور، لزوم مقابله و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا اهمیت خاصی دارد. این مسئله برای ما نیز از اولویت‌های اصلی عملیات است، ان‌شاءالله با صحت و سلامت از این شرایط عبور کنیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران درباره طرح کاهش گازهای ارسالی به مشعل، تصریح کرد: کاهش گازهای ارسالی به مشعل به دو دلیل مسائل زیست‌محیطی و کاهش آلایندگی و همچنین مسائل اقتصادی اهمیت خاصی دارد که خوشبختانه با اقدام‌های خوب و اساسی انجام‌شده در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد این میزان به حداقل ممکن رسیده است.

زردویان با اشاره به اجرای طرح بزرگ مسئولیت اجتماعی در سطح وزارت نفت تأکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که در وزارت نفت پیگیری می‌شود، توجه به جامعه پیرامونی است که نظام‌نامه ویژه‌ای از سوی وزیر نفت صادر شده و براساس این نظام‌نامه پالایشگاه‌های گازی و سایر مجموعه‌های وزارت نفت برنامه‌هایی را به مسئولیت اجتماعی اختصاص داده‌اند.

کد خبر 303760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =