نمایشگاه فیلترسازان داخلی در پتروشیمی شهیدتندگویان برگزار شد

نمایشگاه فیلترسازان داخلی در راستای حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به همت شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان، نمایشگاه فیلترسازان داخلی در راستای حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و با رعایت کامل دستورعمل‌های بهداشتی امروز (یکشنبه، ۲۵ خردادماه) در این شرکت برگزار شد.

تازه‌ترین دستاوردها و توانایی‌های شرکت‌های تولیدکننده داخلی در زمینه ساخت انواع فیلترهای صنعتی با تمرکز بر نیازمندی‌های پتروشیمی شهیدتندگویان و با حضور ۱۴ شرکت صاحبنام کشور در این صنعت در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

افزون بر عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از توان و قابلیت‌های شرکت‌های داخلی به‌منظور تحقق جهش تولید، می‌توان به جلوگیری از خروج ارز، خودکفایی کشور در زمینه‌های ساخت فیلترهای مختلف و کمک به ارتقای دانش از طریق همفکری مدیران و کارشناسان صنعت پتروشیمی و تولیدکنندگان به‌عنوان مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد.

افزون بر مدیران، مسئولان و کارشناسان پتروشیمی شهیدتندگویان، مدیران و کارشناسان شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پتروشیمی نیز از نمایشگاه بازدید کردند و ضمن بیان نیازها و خواسته‌های خود به تولیدکنندگان، مذاکره و هماهنگی برای استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه انجام شد.

کد خبر 303834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =