تعمیرات سالانه تجهیزات فرآیندی زاگرس جنوبی آغاز شد

تعمیرات سالانه خطوط لوله و تجهیزات فرآیندی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، حمید ایزدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: تعمیرات دوره‌ای خطوط لوله و تجهیزات فرآیندی این شرکت با تعمیر بیش از هزار و ۴۰۰ متر از خط لوله ۳۰ اینچ انتقال گاز ایستگاه تقویت فشار گاز نار به پالایشگاه فجر جم و نیز با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت نفت در زمینه مبارزه با ویروس کرونا از خردادماه امسال از منطقه عملیاتی نار و کنگان آغاز شد.

وی افزود: تعمیرات دوره‌ای منطقه عملیاتی آغار، دالان، دی و سفید زاخور نیز از دهه اول تیرماه آغاز و به مدت یک‌ماه به طول می‌انجامد.

ایزدی با بیان اینکه ادامه تعمیرات سالانه منطقه عملیاتی نار و کنگان نیز هم‌زمان با تعمیرات منطقه عملیاتی پارسیان به‌مدت ۸۰ روز در ماه‌های مرداد، شهریور و مهر انجام خواهد شد، اظهار کرد: تعمیرات دوره‌ای تجهیزات فرآیندی و خطوط لوله منطقه نفتی سروستان و سعادت‌آباد نیز شهریورماه آغاز و ظرف مدت یک ماه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی عنوان کرد: تعمیرات مناطق گازی شامل ایمن‌سازی و تعمیرات انواع خطوط لوله، تجهیزات راهبردی در پالایشگاه گازی، ایستگاه‌های تقویت فشار گاز، مراکز جمع‌آوری، مراکز تفکیک و دیگر سایت‌های عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است.

ایزدی با بیان اینکه تعمیرات سالانه منطقه نفتی سروستان و سعادت‌آباد نیز شامل تعمیرات مخازن، تجهیزات فرآیندی و جداسازی نفت و گاز و دیگر تجهیزات فرآورشی است، تصریح کرد: همه فعالیت‌های پیش‌نیاز تعمیرات دوره‌ای امسال، مانند نشست‌ها و هماهنگی با ادارات ستادی مرتبط و واحدهای عملیاتی انجام شده است تا این تعمیرات طبق برنامه زمان‌بندی با موفقیت به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل مهار شیوع ویروس کرونا، تعمیرات دوره‌ای این شرکت در سال جاری به شکل حداقلی انجام می‌شود، افزود: با توجه به اهمیت حفظ سلامت کارکنان و ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میان کارکنان و خانواده‌های آنها، تعمیرات امسال این شرکت عمدتا روی تجهیزات ضروری انجام می‌شود.

کد خبر 304069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =