الگوی ارزیابی عملکرد در سطح شرکت ملی گاز ایران تدوین شد

مدیر مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران از تدوین الگوی ارزیابی عملکردی در سطح سازمان برای نخستین‌ بار در شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید کشاورز گفت: در نشستی با حضور حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران برنامه‌ریزی تلفیقی، توسعه منابع انسانی، پژوهش و فناوری و کارشناسان مهندسی ساختار و توسعه منابع انسانی ضمن تشریح فرآیند اجرایی ارزیابی عملکرد برش ملی، نقاط قوت و قابل بهبود و همچنین امکان تسری این ارزیابی به ارزیابی داخلی شرکت‌های فرعی تابع بحث و بررسی شد.

وی ادامه داد: با توجه به قانون اختیارات صنعت نفت، این مدل در سطح ملی دارای محدودیت‌هایی است که در حال رایزنی با سازمان اداری و استخدامی کشور از طریق وزارت نفت هستند تا در حد امکان این محدودیت را برطرف کنند.

دبیر کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران وجود اسناد بالادستی از جمله ماده ۳ و ۶ برنامه ششم و ۸۱ و ۸۲ قانون خدمات کشوری را از نقاط قوت این الگو عنوان کرد و گفت: این اسناد بالادستی، همسو با اهداف کلان کشور و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است.

در پایان نشست مقرر شد مدیریت مهندسی ساختار با همکاری سایر مدیریت‌ها بر مبنای این الگو، الگوی ارزیابی عملکرد (سطح سازمان) شرکت ملی گاز ایران را برای ارزیابی عملکرد شرکت‌های فرعی و تابع طراحی و پس از تصویب، اجرایی کند.

به گفته کشاورز، این الگو تا پایان ماه جاری تهیه می‌شود و انتظار می‌رود شرکت‌های فرعی و تابع در سال ۱۳۹۹ بر مبنای این الگوی ارزیابی شوند.

کد خبر 304072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =