مرکز جدید اورژانس صنعت نفت و گاز بهره‌برداری شد

مجهزترین مرکز اورژانس صنعت نفت و گاز در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا هاشمی، رئیس طب صنعتی مرکز خانگیران در آیین بهره‌برداری از این مرکز گفت: با توجه به عملیاتی بودن منطقه گازی خانگیران و اشتغال حدود ۴ هزار نفر در دو مجموعه بزرگ شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، ضرورت داشت که یک مرکز اورژانس بزرگ و مجهز به کارکنان صنعت نفت و گاز خدمات‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه احداث این مرکز اورژانس یک و سال نیم به طول انجامید، افزود: این مرکز در فضایی به مساحت ۳۳۰ متر مربع احداث شده و دارای ۱۶ تخت بیمارستانی و بخش‌های سوختگی، احیای مصدومان، نوار قلب، اتاق پزشک، پذیرش و پرسنلی و انبار است.

رئیس طب صنعتی مرکز خانگیران تصریح کرد: تمامی تجهیزات پزشکی مستقر در مرکز اورژانس خانگیران برابر با ضوابط استاندارد وزارت بهداشت و درمان خریداری شده و ساختمان جدید اورژانس نیز هم اکنون دارای ۱۶ تخت و قابل افزایش تا ۲۰ تخت بیمارستانی است.

هاشمی یادآور شد: این مرکز زیرنظر سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت با هدف خدمت‌رسانی به تلاشگران خط مقدم تولید انرژی در منطقه شمال و شمال شرق کشور راه‌اندازی شده است.

این مرکز با حضور رئیس بهداشت و درمان شمال شرق صنعت نفت و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 304194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =