نخستین نشست فنی اجرای طرح توسعه میدان نفتی رامین برگزار شد

نخستین نشست فنی اجرای طرح توسعه میدان نفتی رامین در استان خوزستان با حضور مدیران عامل و مدیران عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران و شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا در اهواز برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که روز چهارشنبه (چهارم تیرماه) در ساختمان اداری شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا برگزار شد، سیدعبداله موسوی و جعفر حجازی و مدیران حاضر در جلسه در زمینه تهیه برنامه عملیاتی، منابع انسانی موردنیاز، ساختار و افراد کلیدی پروژه، کالا و مواد و امور اجرایی و لجستیک، تبادل نظر و ارایه طریق کردند.

در این نشست مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به علاقه‌مندی این شرکت به گسترش روابط و همکاری‌های دو جانبه و چند جانبه با شرکت‌های بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت، مشارکت با شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا را به‌منظور اهداف ترسیم شده صنعت نفت در گسترش همکاری‌ها با شرکت‌های داخلی، موثر و سازنده عنوان کرد.

موسوی گفت: میدانی در مناطق نفت‌خیز ایران سراغ ندارم که متخصصان مجرب و کار آزموده شرکت ملی حفاری ایران در حفاری چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای توصیفی و تعمیری تکمیلی آن در خشکی و دریا ایفای نقش نکرده باشند.

وی افزود: این شرکت افزون بر داشتن متخصصان توانمند، ماشین‌آلات و تجهیزات عملیاتی ظرفیت‌های بالایی در خدمات حفاری چاه‌های نفت و گاز و ارائه مجموعه خدمات یکپارچه فنی تخصصی و مهندسی دارد که در نوع خود در منطقه بی‌نظیر است.

مدیرعامل شرکت توسعه نفت و گاز پرشیا ضمن ابزار خرسندی از همکاری دو جانبه با شرکت ملی حفاری ایران گفت: با توجه به برنامه‌های تبیین شده طرح توسعه ۲۸ مخزن انتظار می‌رود دو شرکت با همکاری، هم‌افزایی و همیاری تنگاتنگ نسبت به برنامه‌ریزی متناسب با اجرای کار در فرآیند زمانی مشخص شده اقدام کنند.

حجازی افزود: شرکت پرشیا آماده است تا با همه توان در همکاری دو سویه با شرکت مادر تخصصی ملی حفاری از ظرفیت‌های فنی، مهندسی، تجهیزاتی و ماشین‌آلات این شرکت استفاده کند تا پروژه پیش گفته منطبق با اهداف تعریف شده در شرح کار با کیفیت مطلوب تحقق یابد.

مشارکت‌نامه همکاری میان دو شرکت ملی حفاری و پرشیا درباره طرح توسعه میدان نفتی رامین در قالب پروژه توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفت‌خیز جنوب پیش از این به امضای مدیران عامل دو شرکت رسیده بود که در اجرای آن در مدت ۲۴ ماه هشت حلقه چاه توسعه ای و تعمیری در این میدان حفر و تکمیل خواهد شد.

کد خبر 304214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =