عملیات نصب آخرین تجهیز فوق‌سنگین پتروشیمی مسجدسلیمان

مجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان از عملیات نصب آخرین تجهیز فوق‌سنگین پتروشیمی مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش شانا، مجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان با اشاره به اینکه کاربامات کندانسور محل تولید محلول کربومات است و پس از این تجهیز محلول تولیده شده به رآکتور اوره برای تغلیظ و تولید اوره ارسال می‌شود، اظهار کرد: وزن این تجهیز ۴۰۶ تن است و فناوری و دانش‌فنی این تجهیز متعلق به شرکت تویو ژاپن به عنوان لایسنسور واحد اوره بوده و ساخت آن در شرکت FBM ایتالیا صورت پذیرفته است.

وی افزود: با توجه به وزن این تجهیز فوق سنگین و موقعیت قرارگیری آن به دلیل نصب سایر تجهیزات و سازه‌های فلزی و اجرای پایپینگ، از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین عملیات این مگاپروژه، نصب این تجهیز بوده که تاکنون مورد مشابه نداشته است.

مجری طرح اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: این عملیات به طور دقیق مطابق با برنامه زمان‌بندی از قبل پیش‌بینی شده و همچنین براساس روش‌های فنی مربوطه که صفر تا صد آن از سوی متخصصان داخلی و با همکاری شرکت مهندسی پر آور به عنوان MC طرح، بدون حضور پیمانکار خارجی که به علت شیوع و گستردگی کرونا امکان حضور و تکمیل فعالیت‌های باقی مانده را نداشت، صورت گرفت.

وی گفت: با اتمام این نصب، سایر فعالیت‌های باقی مانده به سرعت انجام و امید است امسال، راه اندازی و تولید محصول در این کارخانه محقق خواهد شد.

کد خبر 304232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =