دریافت و ارسال ۲ میلیارد لیتر نفت و فرآوده با خطوط لوله منطقه غرب

معاون عملیات خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب اعلام کرد: پارسال بیش از یک میلیارد و ۱۵۴ میلیون لیتر نفت خام و بیش از ۹۰۰ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر فرآورده در مجموع بیش از ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون لیتر، با خطوط لوله ۸ و ۱۶ اینچ خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب دریافت و به شرکت‌های مقصد ارسال شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه غرب، سیدمسلم مسلمی در این باره گفت: پارسال بیش از ۱۱۴ میلیون و ۴۸۲ هزار لیتر نفت خام با خط لوله ۸ اینچ نفت‌شهر - کرمانشاه دریافت و به شرکت پالایش نفت کرمانشاه تحویل و ارسال شد.

وی افزود: در مدت یادشده همچنین حدود ۶۲۴ میلیون و ۳۶۸ هزار لیتر نفت‌گاز، ۱۰۴ میلیون و ۱۱۰ هزار لیتر نفت سفید و ۱۷۲ میلیون و ۴۲۰ هزار لیتر بنزین از طریق خط لوله ۱۶ اینچ انتقال نفت خام و فرآورده افرینه - کرمانشاه دریافت شده است.

مسلمی اعلام کرد: میزان نفت‌گاز ارسال‌شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه بیش از ۳۰۷ میلیون و ۱۱۳ هزار لیتر بود؛ همچنین بیش از ۷۷ میلیون و ۸۰۶ هزار لیتر نفت سفید و ۱۳۷ میلیون و ۵۶۸ هزار لیتر بنزین نیز به این شرکت انتقال یافت.

وی مقدار نفت سفید ارسال‌شده به شرکت پتروشیمی بیستون ( L.A.B ) را ۴۸ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۳۲۱  لیتر اعلام کرد.

معاون عملیات منطقه غرب ادامه داد: سال ۹۸، ۲۵۴ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۲۸۸ لیتر نفت‌گاز، ۲۶ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۹۵۸  لیتر نفت سفید و ۳۴ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۱۶۹ لیتر بنزین از طریق خط لوله ۱۰ اینچ انتقال فرآورده کرمانشاه - سنندج به تأسیسات انتهایی این شهر ارسال شد.

مسلمی گفت: همچنین در مدت یادشده ۱۱۴ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۸۳۵ لیتر نفت گاز به‌عنوان سوخت جایگزین به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده است.

وی در پایان تعداد مخازن تحویلی در سال ۹۸ را  ۴۵۳ دستگاه اعلام کرد.

کد خبر 304555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =