۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
  • کد خبر: 304720
گناباد و بجستان خراسان رضوی گازدار می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: با تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده یا در حال اجرا، ۱۰۰ درصد جمعیت واجد شرایط شهرستان گناباد از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری در دیدار با محمد صفایی‌دلویی نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۷۴ روستای این حوزه انتخابیه دارای جمعیت ۱۵ هزار و ۴۹۱ خانوار است که تاکنون ۶۲ روستا به شبکه گاز کشور متصل شده و ۱۲ روستای دیگر هم در مرحله اجرا یا برنامه‌ریزی گازرسانی قرار دارند.

وی افزود: در بخش شهرستان‌های گناباد و بجستان ۶ شهر با گستره جمعیتی ۲۱ هزار و ۱۰۷ خانوار نیز به‌طور ۱۰۰ درصدی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال «جهش تولید» تصریح کرد: ۲۶۹ واحد صنعتی و تولیدی در گناباد وجود دارد که تاکنون ۱۱۱ واحدگازدار شده و گازرسانی به ۱۴۹ واحد دیگر نیز در حال اجرا یا پیمان‌سپاری هستند.

افتخاری همچنین بر لزوم همکاری مسئولان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تأکید کرد و افزود: هدف شرکت گاز توسعه شبکه‌های گازرسانی در اقصی نقاط استان مطابق با قوانین و مقررات ابلاغی است و در این مسیر از حمایت و کمک همه مسئولان به‌ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کنیم.

صفایی‌دلویی نیز با تشکر از فعالیت‌های شرکت گاز استان گفت: از اقدام‌های شرکت گاز استان برای تسریع در بهره‌مندی حداکثری مردم از نعمت الهی گاز به صورت کامل حمایت می‌کنیم و تقاضای ما تسریع و تکمیل به‌موقع پروژه‌ها مطابق زمان‌بندی در سایه همکاری برای حل مشکلات پیش روست.

کد خبر 304720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =