استانداردسازی ۹۵ درصد از جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از استانداردسازی ۹۵ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه خبر داد و گفت: بقیه جایگاه‌های دیگر نیز در حال اجرای عملیات استانداردسازی هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: همسو با تحقق حقوق شهروندی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای اداره استاندارد، با تشریک مساعی و تعامل با اداره استاندارد استان و برگزاری جلسات و بازدید از جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان، خوشبختانه وضع استانداردسازی جایگاه‌های استان مطلوب است.

وی در جلسه شورای استاندارد استان با حضور استاندار کردستان و دیگر مدیران عضو، از فعالیت ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی در سطح این استان خبر داد و افزود: برای تأمین ایمنی و توجه به حفظ سلامت شهروندان، پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه، تعداد سه جایگاه به دلیل رعابت نکردن الزام‌های استانداردهای ایمنی و فنی از مدار خارج و نسبت به قطع گاز این جایگاه‌ها اقدام شد.

گیتی‌منش به فعال بودن ۳۳۲ نازل در جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان اشاره کرد و افزود: کالیبراسیون دیسپنسرهای همه ۵۲ جایگاه استان انجام شده است و این جایگاه‌ها گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به فعالیت ۹ باب تأسیسات گاز مایع در سطح این استان، اظهار کرد: استانداردسازی این تأسیسات نیز در دستور کار قرار دارد.

استاندار کردستان نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت رعایت معیارهای استاندارد در همه فعالیت‌های اداری و عملیاتی و عدم اغماض در این خصوص، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در زمینه استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و در مدار بودن ۸۰ جایگاه عرضه استان، تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست همچنین مدیران کل محیط زیست و استاندارد استان از اقدام‌های شرکت ملی پخش پیرامون توزیع بنزین و نفت‌گاز یورو ۴، اهمیت استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و رعایت معیارهای استاندارد در مجاری عرضه، قدردانی کردند.

کد خبر 304939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =