توزیع بیش از ۳۶ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از توزیع بیش از ۳۶ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: امید است با تعامل و همکاری فرمانداری با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در سوخت‌رسانی مطلوب و افزایش زیرساخت‌های سوخت‌رسانی، عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن این ناحیه در کریدور جاده‌ای ترانزیت جنوب به غرب کشور (مرز باشماق)، از فعال بودن ۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و چهار جایگاه سی‌ان‌جی خبر داد و افزود: عملیات احداث دو جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی نیز در شهر کامیاران در حال اجراست که با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود در سطح شهر، برنامه‌ریزی منطقه بر گستردگی جغرافیایی مطلوب جایگاه‌ها به‌منظور دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع بیش از ۳۶ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش کشاورزی استان در سه ماه نخست امسال، از فعالیت یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در سطح ناحیه و اهمیت شهرستان کامیاران درباره محصولات کشاورزی و باغی خبر داد.

گیتی‌منش همچنین از توزیع الکترونیکی سوخت در بخش کشاورزی این ناحیه از ابتدای تیرماه خبر داد و افزود: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۲ میلیون لیتر نفت‌گاز در بخش ادوات کشاورزی شهرستان توزیع شده است.

وی به اهمیت مصرف سی‌ان‌جی به‌عنوان سوخت ملی کشور اشاره کرد و از آمادگی این شرکت برای تسهیل فرآیند احداث جایگاه سی‌ان‌جی در استان برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و با اشاره به ثبت‌نام طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در سامانه GCR.NIOPDC.IR اظهار امیدواری کرد واجدان شرایط هر چه زودتر در این سامانه ثبت نام کنند.

کد خبر 305080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =