پایش مستمر کارکنان پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد در مقابله با کرونا

رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور، دومین مرحله غربالگری کارکنان این مجتمع گازی انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیداسماعیل قادری اظهار کرد: گروهی با عنوان بهداشت‌یاران در پالایشگاه تشکیل شده که در ایستگاه‌های مختلف کاری اقدام به تب‌سنجی و بررسی وضعیت سلامت کارکنان می‌کنند. پس از تب‌سنجی، افراد مشکوک به ویروس کرونا به واحد طب صنعتی معرفی و با دستور پزشک مربوطه در منزل قرنطینه می‌شوند تا وضع جسمانی آنها در دو هفته مورد پایش قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز دور جدید شیوع ویروس کرونا در کشور و با هدف سلامت هرچه بیشتر کارکنان و خانواده‌های آنان، امروز دومین مرحله غربالگری از کارکنان انجام شد. در این بین ممکن است افرادی به ویروس کرونا مبتلا باشند، اما خود فرد اطلاعی از موضوع نداشته باشد که با غربالگری افراد مشکوک شناسایی می‌شوند و با دستور پزشک تحت درمان قرار خواهند گرفت.

رئیس اچ‌اس‌یی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد یادآور شد: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان سرخس، طی اقدام‌هایی مطلع شدیم افرادی که در این مدت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند متأسفانه در مراسم عزا یا عروسی حضور داشتند، از این رو به کارکنان توصیه می‌کنیم هرگز در تجمعات حضور نداشته باشند و ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، برای سلامت خود و دیگران از ماسک استفاده کنند.

قادری تصریح کرد: برای سلامت هر چه بیشتر کارکنان از طریق همه کانال‌های ارتباطی از قبیل شبکه‌های اجتماعی، پیامک و نصب بنر و بیلبورد نسبت به روش‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

کد خبر 305086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =