یک جایگاه جدید سوخت در استان یزد به بهره‌برداری رسید

مجتمع و جایگاه عرضه سوخت بین‌راهی «خورشید ساغند» به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع بین‌راهی مسیر یزد به طبس در استان یزد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، رستوران، نمازخانه و خدمات جانبی مجتمع بین‌راهی «خورشید ساغند» که توسط بخش خصوصی احداث شده است، به بهره‌برداری رسید.

عبدالرضا انتظاری، مدیر منطقه یزد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در آیین بهره‌برداری از خدمات جانبی این جایگاه گفت: این جایگاه عرضه سوخت که یکی از روزآمدترین مراکز عرضه سوخت به شمار می‌رود، مطابق با تازه‌ترین استانداردهای تعریف‌شده شرکت ملی، در مسیر کویری یزد به طبس توسط بخش خصوصی ساخته شده است و بنا به ضرورت و توصیه مقام‌های محلی از سال ۱۳۹۸ آغاز به فعالیت کرده است.

وی افزود: این مجتمع با راه‌اندازی دیگر خدمات جانبی شامل رستوران، نمازخانه، سوپرمارکت، خدمات عمومی و سرویس‌های بهداشتی مناسب، می‌تواند خدمات خوبی را به زائران حضرت علی‌ بن‌ موسی‌الرضا (ع) در این مسیر کویری ارائه کند.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در بازدید از جایگاه سوخت این مجتمع، ضمن تشکر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه قدردانی و اظهار کرد: این‌گونه مجتمع‌های خدماتی در دیگر مسیرهای مواصلاتی و منتهی به استان می‌تواند خدمات خوبی را به میهمانان و مسافران شهر میراث جهانی یزد ارائه کند.

کد خبر 305135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =