عرضه گازوئیل یورو ۴ در ۷۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از توزیع گازوئیل یورو ۴ در ۷۰ درصد جایگاه‌های عرضه نفت گاز در سطح این استان خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری در این باره گفت: به‌منظور اجرای سیاست‌های دولت و کمک به جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی، هم‌اکنون در ۲۷ جایگاه زیر پوشش این منطقه شامل شهرهای فاروج، شیروان، گرمه، جاجرم، اسفراین و بجنورد، گازوئیل یورو ۴ توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع صددرصدی نفت‌گاز یورو ۴ در این شهرها افزود: در شهرهایی نظیر مانه، سملقان و راز و جرگلان در تلاشیم به‌طور کامل گازوئیل یورو عرضه شود.

شکوری با اشاره به توزیع نفت‌گاز یورو ۴ در مصارف عمده صنعتی و جزء تأکید کرد: اولویت ما در این بخش، مصرف‌کنندگانی هستند که سبب ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی بیشتری می‌شوند و سوخت در میان همه مصرف‌کنندگان عمده صنعتی در استان، هم‌اکنون درحال توزیع  است.

مدیر منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه این اقدام برای کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی مؤثر است، گفت: از مزایای این نوع سوخت می‌توان به کاهش آلودگی هوا به دلیل پایین بودن میزان گوگرد در این نوع سوخت، افزایش کیفیت سوخت در خودروها، جلوگیری از خوردگی و فرسودگی زودهنگام قطعات داخلی ادوات نفت‌گازسوز و همچنین افزایش میانگین طول عمر ناوگان حمل‌ونقل سنگین اشاره کرد.

کد خبر 305282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =