طرح افزودنی گازوئیل برای ارائه به سرمایه‌گذاران معرفی شد

طرح‌های شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس از جمله طرح افزودنی گازوئیل برای ارائه به سرمایه‌گذاران معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی این مجموعه، پس از شناسایی، ارزیابی و آماده‌سازی طرح‌های فناوری متقاضی سرمایه، آماده ارائه طرح‌ها به سرمایه‌گذاران است.

هفت طرح از میان طرح‌های مختلف برای جذب سرمایه انتخاب شده‌اند؛ در حوزه نانو مواد - شیمی طرح افزودنی سوخت دیزل، در حوزه آنالیز موارد گازی، طرح آنالیزور موارد گازی، در حوزه سلامت، طرح تولید جایگزین بافت استخوان، در حوزه گردشگری طرح ساماندهی اقامتگاه، در حوزه معدن طرح غلتک‌های شکل‌دهی گلوله، در حوزه فناوری اطلاعات، طرح سازماندهی هکرها و در حوزه کسب و کار IT، طرح بازار خودرو آماده ارائه به سرمایه‌گذارن هستند.

سرمایه‌گذاران برای دسترسی به اطلاعات بیشتر به پست الکترونیک Investment@techpark.ir اداره کل سرمایه‌گذری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس مراجعه کنند.

سرمایه‌گذاری جسورانه، یکی از مهم‌ترین روش‌های تأمین مالی استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است که سرانجام به توسعه فناوری و رشد اقتصادی منجر می‌شود. در این رویکرد سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران با مشارکت خود، ضمن پذیرش بخش‌هایی از ریسک کسب‌وکار، امکان انتفاع از فناوری‌هایی که خلق و توسعه می‌یابند را برای خود ممکن می‌سازند.

کد خبر 305397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =