رشد ۱۰۹ درصدی نفوذپذیری گاز طبیعی در روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از رشد ۱۰۹ درصدی نفوذپذیری گاز طبیعی در روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری در این باره اظهار کرد: سال ۱۳۹۲ درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی استان ۴۴ درصد بود که با تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان هم‌اکنون این درصد نفوذپذیری به ۹۲ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با مقایسه درصد نفوذپذیری گاز طبیعی در جمعیت روستایی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۹، با اختلاف ۴۸ درصدی روبه‌رو می‌شویم که رشد ۱۰۹ درصدی نفوذپذیری در این بخش را یادآوری می‌کند.    

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای رفع محرومیت از استان کردستان به افزایش تعداد مشترکان از ابتدای این دولت اشاره کرد و گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، تعداد مشترکان استان کردستان ۳۷۹ هزار و ۷۷۷ مورد بود که تا پایان خردادماه امسال، این تعداد از مرز ۵۴۰ هزار اشتراک فراتر رفته و عدد ۵۴۰ هزار و ۶۹۲ مشترک را نشان می‌دهد.

فعله‌گری تصریح کرد: از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۱۶۰ هزار و ۹۱۵ اشتراک جدید به صف مصرف‌کنندگان استان کردستان اضافه شده که نمایانگر رشد ۴۲ درصدی در این حوزه است. باید توجه داشت که ماندگاری روستاییان در روستاها سبب رونق تولید و فراهم آوردن امکانات رفاهی برای تولیدکنندگان موجب رشد اقتصادی کشور و توسعه استان است که نفوذ گاز طبیعی در این روستاها به این مهم کمک می‌کند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شرکت گاز استان کردستان، از نصب ۶۹ هزار و ۹۸۱ انشعاب در دولت تدبیر و امید خبرداد و گفت: در پایان سال ۱۳۹۲ تعداد انشعابات نصب شده در شهرها و روستاهای استان، ۲۱۱ هزار و ۲۲۰ مورد بوده که هم‌اکنون آمار انشعاب‌ها در سطح استان ۲۷۵ هزار و ۲۰۱ عملک است که رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 305572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =