۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
  • کد خبر: 305630
گاز مایع در استان قزوین الکترونیکی توزیع می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین از توزیع گاز مایع در این استان از ابتدای مردادماه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، ابراهیم دژرفتار هدف از اجرای این طرح را تأمین و توزیع مطلوب گاز مایع در استان و ایجاد دسترسی آسان‌تر مصرف‌کنندگان واقعی (خانوارهای فاقد گاز طبیعی)، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و همچنین ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در استان قزوین برشمرد و گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع اقدامی در جهت تأمین رفاه شهروندان و صیانت از حقوق آنان است.

وی تأکید کرد: هم اکنون توزیع نفت سفید نیز در استان با استفاده از کارت بانکی به نحو مطلوب در حال اجراست و به همین منظور گاز مایع نیز با همین زیر ساخت توزیع خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین تصریح کرد: با توجه به شناسایی خانواده‌های مصرف‌کننده نفت سفید در استان با ۱۷ هزار و یکصد خانوار و صدور کارت‌های بانکی برای آنان، توزیع الکترونیکی گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار انجام می‌شود.

دژرفتار ادامه داد: همچنین مشتریان عمده و جزء صنفی و صنعتی نیز می‌توانند با مراجعه به سایت جدید تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR و ثبت درخواست، سیلندر گاز مایع مورد نیاز را با نرخ مصوب دولتی و از طریق دستگاه کارتخوان و با دریافت رسید سوخت تهیه کنند.

کد خبر 305630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =