عزم شرکت ملی گاز برای استقرار سامانه یکپارچه و مکانیزه مدیریت عملکرد

مدیر مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران از عزم مدیریت مهندسی ساختار برای استقرار سامانه یکپارچه و مکانیزه مدیریت عملکرد در سطح این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید کشاورز اظهار کرد: در دومین نشست کمیسیون مدیریت بهره‌وری با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، نتایج اولیه ارزیابی عملکرد برش ملی که حاکی از کسب نتایج بهتر نسبت به سال ۹۸ بود تشریح شد و نقاط قوت و فرصت‌های بهبود توسط اعضای حاضر مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای ارتقای این امتیازها در ارزیابی نهایی که از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام خواهد شد، ارائه شد.

وی افزود: در این نشست، چارچوب مدل ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابع نیز تشریح شد که تبعیت از یک الگوی یکپارچه برای ارزیابی شرکت‌ها مورد تأکید مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران قرار گرفت.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز هدف از طراحی این الگو را استقرار سامانه یکپارچه و مکانیزه مدیریت عملکرد در سطح این شرکت عنوان کرد و گفت: امسال با اجرایی‌ شدن این مدل، همه ارزیابی عملکردهای درون‌سازمانی شامل سرآمدی و تعالی، راهبرد مدیریت‌های هماهنگی امور گازرسانی و هماهنگی و نظارت بر تولید، سلامت نظام اداری، ارزیابی عملکرد اچ‌اس‌یی و... در قالب این سیستم یکپارچه خواهد شد.

کشاورز تصریح کرد: این الگو در ۶ محور عمومی و یک محور اختصاصی طراحی شده و هم‌اکنون در مرحله تبادل نظر با مدیریت‌ها و واحدهای ستادی است که پس از تدوین، نظام‌نامه مربوطه با تصویب مدیرعامل و هیئت مدیره به ذی‌نفعان ابلاغ می‌شود و هم‌زمان هماهنگی‌های لازم درباره استقرار سامانه مکانیزه ارزیابی عملکرد، با مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام خواهد شد و سرانجام این نظام امسال مبنای ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابع قرار خواهد گرفت.

کد خبر 305774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =