۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
  • کد خبر: 305779
بیدبلند خلیج‌فارس پروژه برتر کشور شد

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران به‌عنوان پروژه برتر کشور معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، این شرکت در نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران به‌عنوان پروژه برتر کشور معرفی شد و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، این جایزه در محل این شرکت به محمود امین‌نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس اهدا شد.

ابر پروژه بیدبلند خلیج‌فارس به عنوان بزرگ‌ترین طرح گازی خاورمیانه و غرب آسیا در گستره سه استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در مساحت بیش از ۳۰۰ هکتار شامل سایت پالایشگاهی و تاسیسات ذخیره‌سازی و همچنین بیش از ۹۰۰ کیلومتر خطوط لوله خوراک و انتقال با اعتباری بالغ بر ۳.۴ میلیارد دلار به‌عنوان بزرگ‌ترین طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت است.

این پروژه راهبردی ملی که با توان متخصصان ایرانی به سرانجام رسیده، موفق به ثبت رکورد بیش از ۶۳ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت برای نخستین بار در تاریخ پروژه‌های ایران شده است. هم‌اکنون پروژه جدید جمع‌آوری گازهای مشعل شرق کارون با اعتباری بالغ بر یک میلیارد دلار به این شرکت واگذار شده است.

پروژه عظیم پالایشگاه گازبیدبلند خلیج‌فارس که در اوج تحریم‌ها با بالاترین کیفیت و با حداقل زمان تکمیل شده است در آینده نزدیک از سوی رئیس جمهوری افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 305779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =