گازرسانی به ۱۰۰ روستای لرستان تا پایان شهریورماه ۹۹

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در دیدار با نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به ۱۰۰ روستای استان لرستان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی ضمن تشریح عملکرد شرکت گاز استان لرستان گفت: با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، ۱۰۰ روستای استان لرستان تا پایان شهریورماه امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط زیست و گسترش رفاه در شهرستان چگنی، اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای این شهرستان از اولویت‌های شرکت گاز استان لرستان است و پیمانکاران شرکت در دو محور تشکن و شاهیوند با سرعت مطلوبی در حال اجرای پروژه گازرسانی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید و نقش با اهمیت گازرسانی به صنایع در تحقق این مهم، با زیرساخت‌های مناسب ایجادشده و استفاده از ظرفیت خط ششم سراسری، این شرکت آماده گازرسانی به همه صنایع واجد شرایط است.

مرتضی محمودوند، نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز با  قدردانی از شرکت گاز استان لرستان، توجه به مناطق محروم و روستاها را اولویت‌ همه دستگاه‌ها به‌ویژه شرکت گاز دانست و اظهار کرد: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم سبب جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع می‌شود.

وی افزود: استفاده از گاز در روستاهای محروم، افزون بر آسایش و رفاه مردم، در نگهداری درختان بلوط در زاگرس که برند بسیار ممتازی برای استان محسوب می‌شوند نیز مؤثر است و سبب نجات ثروت ملی و منابع طبیعی می‌شود.

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس یادآور شد: توجه به روستاها در بحث گازرسانی مهم و ضروری است و شایسته است در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 305886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =