توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه خراسان شمالی از ۲۰ مرداد آغاز می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از توزیع الکترونیکی گاز مایع سیلندری از طریق زیرساخت بانکی از بیستم مردادماه امسال‌ در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری در این باره گفت: به‌منظور اجرای طرح توسعه دولت الکترونیک از تاریخ ۲۰ مردادماه امسال، عرضه گاز مایع سیلندری به مصرف‌کنندگان و خانوارهای فاقد گاز طبیعی از طریق زیرساخت الکترونیکی و کارت بانکی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: مصرف‌کنندگان دیگر نیز باید از طریق مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR و ثبت‌نام و تأیید سازمان متولی، درخواست خود را ماهانه ثبت کنند و سپس سوخت مورد نیاز در کارت بانکی آنان شارژ خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: نظارت بر توزیع و عملکرد شرکت‌های موزع گاز مایع به‌عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است و همکاری همه سازمان‌های مرتبط و شرکت‌های موزع برای تأمین نیاز متقاضیان ضروری است و کارشناسان این شرکت با همکاری بازرسان سازمان صمت در بازه‌های زمانی مختلف به‌صورت دوره‌ای با حضور در شرکت‌های موزع، فرآیند جذب و توزیع مناسب سهمیه‌های تخصیصی گاز مایع برای استان را کنترل و نظارت می‌کنند.

کد خبر 306086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =