گاز مایع در منطقه اصفهان به‌زودی با زیرساخت بانکی توزیع می‌شود

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی و بخش‌های و صنعتی در آینده‌ای نزدیک و با استفاده از کارت بانکی در سطح استان اصفهان اجرایی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، بهمن علیپور، رئیس روابط عمومی منطقه در این باره گفت: به‌منظور اجرای طرح توسعه دولت الکترونیک و مدیریت صحیح توزیع گازمایع و آسایش مصرف‌کنندگان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای عرضه گاز مایع سیلندری برای تمامی مصارف اعم از خانوار و اصناف از طریق زیرساخت الکترونیکی و با استفاده از کارت بانکی در سطح استان انجام شده است.

وی در تشریح فرآیند این طرح افزود: خانوارهای فاقد گاز طبیعی که سهمیه نفت سفید خود را از طریق کارت بانکی دریافت می‌کنند می‌توانند از طریق همان کارت بانکی و بدون ورود به سامانه سدف، گاز مایع سیلندری مورد نیاز خود را نیز دریافت کنند، اما آن دسته از خانوارهایی که تاکنون از طریق کارت بانکی نفت سفید دریافت نکرده‌اند به سامانه سدف مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات سرپرست خانوار و اطلاعات کارت بانکی اقدام و بعد از تأییدیه نهائی، گاز مایع مورد نیاز خود را از طریق نمایندگان توزیع در سراسر استان تهیه کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان تأکید کرد: مصرف‌کنندگان غیرخانگی (اصناف و صنعت) نیز باید برای ثبت‌نام به سامانه تجارت آسان (سدف) مراجعه و نسبت به کاربرد و سایر اطلاعات درخواستی اقدام کنند که پس از تأئید سازمان متولی و ادارات ذی‌ربط، سوخت مورد نیاز خود را به‌صورت ماهانه از نمایندگان توزیع در سراسر استان تهیه کنند.

علیپور اظهار کرد: آن دسته از مصرف‌کنندگان صنفی و صنعتی که فاقد پروانه و جواز کسب مورد تأئید سازمان متولی هستند فرصت یک ماهه دارند تا نسبت به دریافت مجوز لازم و ثبت‌نام در سامانه سدف برای تهیه گاز مایع خود اقدام کنند.

کد خبر 306370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =