گودال تبخیر در مرکز جمع‌آوری گاز آغار حفر می‌شود

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف پیشگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی و تثبیت جایگاه خود به‌عنوان صنعت برگزیده سبز، گودال تبخیری به وسعت ۱۶ هزار متر مربع در مجموعه تسهیلات مرکزی جمع‌آوری گاز (ACF) ناحیه آغار حفر می‌کند.

به گزارش شانا به نقل ازشرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، سیدمحمود میرباقری، مدیر عملیات این شرکت گفت: عملیات احداث گودال تبخیر ناحیه آغار واقع در منطقه عملیاتی آغار و دالان از اوایل خردادماه امسال آغاز شد و با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه پوشش داخلی این گودال از جنس ژئوممبران و ژئوتکستال است، افزود: با راه‌اندازی این گودال تبخیر، شرکت زاگرس جنوبی همچنان جایگاه خود را به‌عنوان یک شرکت سبز حفظ خواهد کرد.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اظهار کرد: منطقه عملیاتی آغار و دالان پیش از این به دلیل اهتمام به کاهش و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از بهره‌برداری گاز، لوح صنعت سبز کشور را از نوزدهمین همایش ملی صنعت سبز کشور دریافت کرده است.

منطقه عملیاتی آغار، دالان، دی و سفید زاخور یکی از مناطق پنجگانه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در حوزه جغرافیایی شهرستان‌های فراشبند، فیروزآباد و قیر و کارزین در استان فارس قرار دارد.

کد خبر 306452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =