بهره‌برداری از دهمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان قروه

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قروه از بهره‌برداری از دهمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان قروه هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دولت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، بهروز احمدی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه، ضمن تبریک هفته دولت و ارائه گزارشی از خدمات انجام‌شده در سطح این شهرستان از همکاری و تعامل مسئولان شهرستانی با این ناحیه تشکر و قدردانی کرد و گفت: این جایگاه دهمین جایگاه عرضه سوخت در سطح شهرستان قروه است.

وی عنوان کرد: جایگاه عرضه سوخت «آراد» در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع احداث شده و دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله و یک تلمبه برای سوختگیری موتورسیکلت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه قروه با اشاره به هزینه ۷ میلیارد تومانی برای ساخت جایگاه افزود: این جایگاه براساس تازه‌ترین استانداردهای زیست‌محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و زمینه اشتغال‌زایی برای ۶ نفر را فراهم کرده است.

احمدی تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از رسالت‌های اصلی این شرکت عنوان و اظهار کرد: این جایگاه سومین جایگاه زیر پوشش شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (صاحب نشان) در ناحیه قروه به شمار می‌رود که فعالیت خود را آغاز کرده است.

بنابر این گزارش، در آیین بهره‌برداری از جایگاه اختصاصی «آراد»، فرماندار قروه، مسئولان منطقه کردستان و دیگر مدیران شهرستانی حضور داشتند.

کد خبر 306506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =