افتتاح ۲ جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از افتتاح دو جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در منطقه ساری هم‌زمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور در آیین بهره‌برداری از این جایگاه‌ها در جمع مقام‌ها و مسئولان شهری و استانی گفت: دو جایگاه اختصاصی عرضه سوخت با نام‌های عادل و هاشمی در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفتند که با افتتاح این جایگاه‌ها در ناحیه قائمشهر شاهد بهبود خدمات سوخت‌رسانی به همشهریان خواهیم بود.

وی افزود: جایگاه دومنظوره (عادل) واقع در جاده کیا کلا با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان در بخش بنزین و یک میلیارد تومان در بخش سی‌ان‌جی و جایگاه تک‌منظوره بنزین (هاشمی)  واقع در شهر ارطه قائمشهر با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری شخصی و یک میلیارد تومان نیز تسهیلات بانکی به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تصریح کرد: با افتتاح این دو  جایگاه، شمار جایگاه‌های اختصاصی عرضه سوخت در ناحیه قائمشهر به ۲۷ باب رسید.

رجب‌پور افزود: منطقه ساری اکنون در هشت ناحیه تحت پوشش خود، تعداد یکصد و ۲۹ جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد ۸۷ جایگاه سی‌ان‌جی تک‌منظوره و دو منظوره دارد.

وی با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این دو جایگاه تصریح کرد: این جایگاه‌ها با اشتغال‌زایی برای ۱۵ نفر، ظرفیت ذخیره ۱۹۶ هزار و ۸۰۰ لیتر فرآورده را خواهند داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به مردم را از افتخارات این شرکت دانست و عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که توانستیم در کمترین زمان ممکن و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این دو پروژه بزرگ را به اتمام برسانیم.

در ادامه یحیی یوسف‌پور، فرماندار شهرستان قائمشهر با تشکر از مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و نمایندگان سایر دستگاه‌های اجرایی حاضر در این مراسم گفت: در این برهه از زمان شناسایی و همکاری خوب با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یکی از اولویت‌های دولت است که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با هدف اشتغال‌زایی و خدمت به مردم و با همکاری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توانسته است اقدام‌های خوبی در این زمینه انجام دهد و تلاش‌های این شرکت و همچنین سرمایه‌گذاران در انجام پروژه‌ احداث این دو جایگاه ستودنی است.

کد خبر 306524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =