جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ۸۲ رسید

معاون بازرگانی منطقه کردستان گفت: هشتادودومین جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در شهر زرینه ناحیه دیواندره به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) به اقدام‌ها و خدمات انجام‌شده از سوی منطقه کردستان برای جانمایی و احداث نقاط عرضه جهت دسترسی آسان شهروندان به فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و گفت: این جایگاه هفتمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی شهرستان دیواندره است که با توجه به بعد مسافت شهر زرینه تا دیگر شهرهای ناحیه دیواندره نقش بسزایی در تأمین سوخت مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از تردد آنان تا دیگر مجاری عرضه دارد.

وی افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت هزار متر مربع و با دارا بودن دو مخزن به ظرفیت ذخیره‌سازی ۹۰ هزار لیتر بنزین و ۴۵ هزار لیتر نفت‌گاز احداث شده است.

معاون بازرگانی منطقه کردستان با اشاره به هزینه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی برای ساخت جایگاه و اشتغال‌زایی برای پنج نفر اظهار کرد: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دونازله (۸نازل) و یک سکوی عرضه نفت‌گاز  با دو تلمبه دو نازله (۴نازل) است.

نوکانی از افتتاح دو جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی دیگر تا پایان امسال در استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۸۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

منطقه کردستان با ۹ ناحیه عملیاتی، ۸۲ جایگاه عرضه فرآوده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی سوخت مورد نیاز شهروندان کردستانی را تأمین و توزیع می‌کند.

کد خبر 306619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =