مدت زمان انتظار صدور کارت سوخت حداکثر ۳ ماه است

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت حداکثر سه ماه است.

به گزارش شانا به نقل از صداوسیما، فاطمه کاهی اظهار کرد که درخواست‌های ثبت‌شده در اردیبهشت‌ماه به‌طور کامل صادر شده است و در حال صدور درخواست‌های خردادماه امسال هستیم.  

وی با رد برخی ادعاها مبنی بر تأخیر ۶ ماهه صدور کارت سوخت المثنی، تأکید کرد: حداکثر زمان انتظار برای صدور کارت سوخت سه ماه است و اگر شخصی پس از سه ماه کارت سوخت به دستش نرسید، باید مراتب را از درگاه اینترنتی epolice.ir و با وارد کردن شماره پلاک خودرو پیگیری کند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ممکن است یکی از دلایل تأخیر در ارسال کارت سوخت یا حضور نداشتن متقاضی در آدرس قیدشده هنگام مراجعه مأمور پست باشد، بنابراین متقاضیان می‌توانند با استعلام کارت سوخت خود در سامانه پلیس، از محل نگهداری کارت خود در مراکز پست مطلع شوند و برای دریافت آن اقدام کنند.

کاهی تأخیر به‌وجود آمده در فرآیند صدور و ارسال کارت سوخت را به دلیل شرایط ویژه شیوع کرونا در کشور دانست و افزود: پیش از این حداکثر مدت انتظار برای صدور کارت سوخت کمتر از دو ماه بود، اما با شرایط به‌وجود آمده این مدت انتظار به حدود سه ماه افزایش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه این افزایش زمان صدور کارت سوخت تنها مربوط به خودروهای شخصی است، تأکید کرد: مدت انتظار صدور کارت سوخت خودروهای عمومی همچون گذشته بوده و وقفه‌ای در این زمینه به‌وجود نیامده است.

کد خبر 306633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =