طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه چالوس اجرایی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از شهریو ماه امسال در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی هدف از اجرای این طرح را تحقق دولت الکترونیک، توزیع عادلانه و نظام‌مند کردن فرآیند عرضه سوخت به مصرف‌کنندگان واقعی عنوان کرد.

وی وظیفه شرکت ملی پخش در زنجیره تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی را شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی فاقد گاز شهری و شفاف‌سازی در تحویل سوخت جایگزین برشمرد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از سوی بانک‌های عامل، از شهریور ماه ۹۹ گام عملیاتی اجرای این طرح در غرب استان مازندران برداشته شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از شرکت‌های موزع گاز مایع خواست هماهنگی‌های لازم را با همکاران منطقه چالوس برای فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی به عمل آورند.

امانی اظهار کرد: مصرف‌کنندگان نفت سفید و گاز مایع می‌توانند پس از ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر و کارت بانکی ثبت‌شده در این سامانه با مراجعه به عاملان فروش فرآورده‌های نفتی، سهمیه خود را دریافت کنند.

کد خبر 306676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =