افتتاح ۲ جایگاه جدید پمپ بنزین در استان البرز

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز از افتتاح دو جایگاه جدید در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دو جایگاه هم‌زمان با هفته دولت، شمار جایگاه‌های عرضه بنزین، گازوئیل و سی‌ان‌جی در استان البرز به ۱۰۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، فهیمه‌سادات قلندرزاده در این باره افزود: این جایگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی احداث شده و در مجموع دارای ۶ سکو، ۱۴ تلمبه و ۴۴ نازل عرضه بنزین است.

وی تأکید کرد: این دو جایگاه تازه‌تأسیس با نام‌های هوشیار و علیرضا به ترتیب در زمین‌هایی به مساحت یکهزار و ۵۱۰ و یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری مبلغی معادل یکصد میلیارد ریال (بدون احتساب هزینه زمین) واقع در ۴۵متری گلشهر بلوار هوشیار شهر کرج و همچنین محمدشهر، بلوار آزادگان احداث و به مناسبت هفته دولت به‌طور رسمی راه‌اندازی شدند.

سرپرست روابط عمومی منطقه البرز اشاره کرد: این پروژه از جمله طرح‌های اشتغال‌زایی است که با ساخت آن، ۲۰ نفر به‌طور مستقیم مشغول به کار شده‌اند و از مهم‌ترین اهداف احداث این جایگاه‌ها، توسعه خدمات دولت، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی خودروها، کاهش صف انتظار سوخت‌گیری در هسته مرکزی شهر کرج و استفاده از توان بخش خصوصی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

کد خبر 306691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =