مصرف روزانه سی‌ان‌جی اصفهان به یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان مصرف روزانه سی‌ان‌جی در استان اصفهان را یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب اعلام کرد و گفت: شاخص مصرف سی‌ان‌جی در استان اصفهان به 27 درصد رسیده، در حالی که شاخص ملی مصرف در کشور ۲۵ درصد است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، حسین صادقیان در این باره گفت: به‌طور طبیعی افزایش مصرف گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) کاهش و صرفه‌جویی مصرف بنزین را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با مصرف ۲۷ درصدی سی‌ان‌جی، ۲ درصد از شاخص ملی فراتر رفته است، مقدار مصرف این سوخت پاک در سطح استان اصفهان را در پنج ماه نخست امسال، ۲۰ درصد بیشتر از مصرف مدت مشابه پارسال اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان به اهمیت رعایت نکات ایمنی در این جایگاه‌ها اشاره و تصریح کرد: نظارت و کنترل‌های مستمر و دوره‌ای این جایگاه‌ها در حال انجام است و در صورت محرز شدن و اعلام بازرسان، جایگاهی که نکات ایمنی را رعایت نکرده، غیرفعال خواهد شد.

برپایه این گزارش، استان اصفهان با داشتن ۱۶۲ جایگاه سی‌ان‌جی  که ۳۷ درصد آن در مرکز استان فعالیت دارند، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 306725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =