۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
  • کد خبر: 306748
۳۰۰ خودرو در منطقه شاهرود گازسوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سمنان گفت: ۳۰۰ خودرو عمومی در سراسر استان در قالب طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به‌صورت رایگان دوگانه‌سوز شد.

به گزارش شانا، علی‌اکبر عرب عامری در این باره گفت: خودروهای ناوگان عمومی تک‌سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بارها به صورت ۱۰۰ درصد رایگان دوگانه ‌سوز می‌شود.

وی افزود: مالکان خودروهای عمومی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه www.gcr.niopdc.ir درخواست خود را برای گازسوزکردن خودرو ثبت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سمنان با بیان اینکه ظرفیت اولیه کارگاه‌ها برای گازسوز کردن خودروهای عمومی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ظرفیت هر کارگاه برای گازسوز کردن روزانه هفت تا ۹ خودرو است.

عرب‌عامری یادآور شد: ۲ کارگاه گازسوز کردن خودرو یکی در سمنان و دیگری در  شاهرود در استان سمنان فعال است و افزایش تعداد این کارگاه‌ها در شهر سمنان اواخر هفته جاری در دست اقدام است.

وی یادآور شد: ۶۰۰ متقاضی برای دوگانه سوز کردن خودروی خود در سامانه اعلام شده در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۰۰ خودرو گاز شده و بقیه درخواست‌ها با اولویت در ثبت نام اجرایی می‌شود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سمنان گفت: ۷۲ تا ۹۶ ساعت پس از ثبت درخواست برای گازسوز کردن خودرو در سامانه، درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

عرب عامری افزود: در مراحل بعدی مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی و  مسافربرهای بین شهری و روستایی نیز مشمول طرح خواهند شد.

کد خبر 306748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =