آمادگی برای تأمین سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر با توجه به اقلیم جغرافیایی و سردسیر بودن استان انجام شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، جعفر سالاری‌نسب در نشستی با حضور مسئولان واحدها و نواحی افزود: با توجه به برودت هوا در ماه‌های پیش‌رو، لازم است فروشندگی‌های نفت سفید پیش از آغاز فصل سرما نسبت به خرید و ذخیره سوخت مورد نیاز خانوارهای مناطق سخت‌گذر اقدام کنند تا در تأمین گرمایش در این مناطق مشکلی پیش نیاید.

وی تاکید کرد: تأمین و ذخیره‌سازی نفت سفید و سوخت‌رسانی به نقاط مختلف استان در حال انجام است و هیچ‌گونه کمبودی در تأمین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای ثبت‌نام شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR) وجود ندارد.

سالاری‌نسب ادامه داد: توزیع نفت سفید با انجام هماهنگی و اقدام‌های لازم از ماه‌های قبل و با استفاده از بستر بانکی و اعلام مقدار سهمیه خانوارهای نفت‌سوز انجام می‌شود.

این مقام مسئول بر هماهنگی و کنترل روند توزیع سوخت مایع به‌صورت مطلوب در نقاط مختلف استان توسط مسئولان واحدهای مرتبط و رؤسای نواحی تأکید کرد.

کد خبر 306938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =