پروژه برق‌رسانی به آبان و پایدار غرب امسال عملیاتی می‌شود

پروژه برق‌رسانی به طرح توسعه میدان‌های مشترک آبان و پایدار غرب در گستره عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از سوی پیمانکاران داخلی و با صرفه‌جویی اقتصادی ۴۲ میلیون یورویی در دست اجراست و پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه امسال عملیاتی شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، پیمان ایمانی، مدیر مهندسی و ساختمان این شرکت گفت: تأمین انرژی مورد نیاز تلمبه‌های درون‌چاهی باهدف شتاب‌بخشی به طرح توسعه این میدان‌ها در دستور کار است.

وی افزود: در راستای توسعه، ارتقا و بهینه‌سازی شبکه برق موجود در میدان پایدار غرب و همچنین احداث شبکه برق جدید در میدان آبان برای برق‌رسانی به ۳۸ حلقه چاه به ۲۵ مگاوات انرژی برای نصب پمپ‌های درون‌چاهی نیاز است که این پروژه در قالب دو پروژه مستقل و با برگزاری دو مناقصه در آذرماه پارسال ازسوی شرکت نفت مناطق مرکزی به پیمانکاران داخلی واگذار شد.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهار کرد: تأمین این میزان انرژی افزون بر صرفه‌جویی اقتصادی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، با مشارکت بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان داخلی و نیز  ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در حال اجراست.

ایمانی عنوان کرد: تأمین برق طرح توسعه میدان‌های مشترک آبان و پایدار غرب با ایجاد ۵۰ کیلومتر زیرساخت شبکه برق انجام می‌شود و با وجود شیوع بیماری کرونا، افزایش نرخ ارز و کار در شرایط سخت و طاقت‌فرسای منطقه، تلاش بر این است تا پایان آذرماه امسال پروژه برق‌رسانی به این میدان‌ها تکمیل و عملیاتی شود.

کد خبر 306955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =