کاهش ۲۷ درصدی مصرف بنزین موتور در استان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از کاهش ۲۷ درصدی مصرف بنزین موتور در پنج ماه نخست امسال در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی در بازدید از انبار نفت شهید بهفر بیان کرد: در پنج ماهه نخست امسال مصرف بنزین موتور در این استان کاهش یافت که بیشترین عامل آن، کاهش تردد خودروها و مسافرت‌های بین‌شهری با وجود بیماری کرونا و همچنین اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت است.

وی افزود: با تلاش و کوشش کارکنان این شرکت، روزانه نزدیک به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح این استان تأمین و توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: در بازه زمانی مذکور، با توجه به کاهش ۲۷ درصدی مصرف بنزین، مصرف نفت‌گاز ۴۳ درصد افزایش داشته که این افزایش مربوط به ذخیره‌سازی سوخت زمستانی نیروگاه سیکل ترکیبی است.

مدنی افزود: در همین مدت، مصرف نفت سفید ۳۶ درصد و نفت‌کوره ۵۷ درصد کاهش داشته که این کاهش مصرف نیز مربوط به توسعه خطوط لوله گاز شهری در این استان است.

وی با اشاره به اجرای کامل طرح توزیع الکترونیکی نفت‌سفید، گاز مایع و نفت‌گاز روستایی در استان، حذف فیزیکی کالابرگ نفت‌سفید، دریافت سهمیه به‌صورت مرحله‌ای، کاهش مراجعات حضوری فروشندگان، کنترل و مدیریت مطلوب توزیع فرآورده، اطلاع‌رسانی شارژ به‌صورت آنلاین، ساماندهی توزیع گاز مایع و شفاف‌سازی مصرف‌کنندگان مجاز گاز مایع و نفت‌گاز را از مزایای اجرای طرح توزیع الکترونیکی در بستر بانکی عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تأکید کرد: همه ۷۲ جایگاه عرضه سوخت مایع  و ۷۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در این منطقه به‌صورت شبانه‌روزی فعال‌ و آماده ارائه خدمت به شهروندان عزیز هستند.

مدنی گفت: هم‌استانی‌های عزیز به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی این شرکت، می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با سامانه مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند.

کد خبر 307019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =